Sunday, August 28, 2011

YA ALLAH PERKENANKAN DOAKU INI




Ya Allah Ya Tuhan kami
Di malam akhir Ramadhan ini
Kau ampunkan segala kesalahanku padaMu
Kau bukakan pintu hati mereka untuk memaafkanku
Baru tenang jiwaku

Ya Allah di akhir Ramadhan ini
Teramat malu aku padaMu
Jika amalanku yang setitis ini
Tidak Kau terima
Menangis aku Ya Allah
Hinanya aku Ya Allah
Menyalahkan diri sendiri
Kerana amalanku tidak menepati kehendakMu

Ya Allah aku hambaMu yang tidak sempurna
Biarpun kucuba menyempurnakan sebaik mungkin
Dengan belas ihsanMu Ya Allah
Kau terimalah amalan
Aku
Semua Keluargaku
Semua Sahabatku
Semua Umat Islam
Yang kukasihi dunia akhirat

Sesungguhnya Kau Maha Pemurah
Sesungguhnya Kau Maha Perkenankan
Kau Perkenankanlah doaku ini
Amin Ya Rabbal A'Lamin.


Karya: Ummu Sal
29 Ramadhan 1432H
29 Ogos 2011

0 comments:

Post a Comment

 

BUKU KREATIF PATRIOTIK Karya Ummu Sal Designed by PERKHIDMATAN MINDA KREATIF ©